| Nyní zvolená varianta: | |
|
kód: HA1GSF barva: Gradation logo : dostupnost: na dotaz |
Cena 27 552 Kč s DPH |
| Další varianty: | |
|
kód: HA1BSF barva: červená : dostupnost: na dotaz |
Cena 34 129 Kč s DPH |
|
kód: HA1ASF barva: černá : dostupnost: na dotaz |
Cena 34 129 Kč s DPH |
|
kód: HA1DSF barva: KING Gradation logo : dostupnost: na dotaz |
Cena 43 712 Kč s DPH |
|
kód: HA1RSF barva: KING červená : dostupnost: na dotaz |
Cena 41 317 Kč s DPH |
|
kód: HA1VSF barva: VERIA černá : dostupnost: na dotaz |
Cena 37 963 Kč s DPH |
|
kód: HA1OSF barva: VERIO černá : dostupnost: na dotaz |
Cena 37 963 Kč s DPH |
Závodní skořepinová sedačka BRIDE ZETA IV se skořepinou ze skelných vláken a stříbrným metalickým lakováním. Sedačka má homologaci FIA dle standardu 8855-1999 a průvlaky pro použití 4, 5 i 6bodových pásů. BRIDE ZETA IV nově využívá LOW MAX systém pro snížení pozice jezdce.Celý popis
Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.
Závodní sedačka BRIDE ZETA IV je poslední generací sedačky v sérii ZETA, která je již od roku 1990 využívána v profesionálním motorsportu i na běžných komunikacích k zajištění maximální bezpečnosti posádky.
BRIDE ZETA IV je univerzální skořepinovou závodní sedačkou pro široké spektrum jezdců, od silničního využití, víkendové sportovní jízdy, nebo profesionální závodní využití. Aktuální verze ZETA IV je nejnovějším provedením, které bylo aktualizováno po 16 letech od představení jejího předchůdce. Tvar sedačky je přizpůsoben stavbě lidského těla, kterému poskytuje maximální oporu a ochranu. Mnohaleté zkušenosti výrobce BRIDE ve spojení s moderními technologiemi výroby a použitými materiály vedly ke snížení hmotnosti sedačky při zachování maximální pevnosti a odolnosti.
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI:

BRIDE ZETA ve své aktuální verzi ZETA IV používá prvky jako LOW MAX system pro snížení posezu (díky kterému je sedačka použitelná i ve stísněnějším interiéru) nebo velké průvlaky pro bezpečnostní pásy.
Nový standard v sérii ZETA
Výchozí tvar skořepiny sedačky ZETA IV vychází z ergonomie a stavby kostry lidského těla. Na základě vědomostí a zkušeností s vývojem série ZETA se tvar sedačky vyvinul do podoby, ve které je možné sedačku ZETA IV použít téměř v jakémkoliv voze a pro téměř jakýkoliv typ využití ve všech kategoriích automobilových soutěží.
Design skořepiny a boční vedení
Nově tvarované jádro skořepiny spolu s vertikálně děleným polštářem čalounění zlepšují komfort od opěrky hlavy přes ramena až po spodní oblast zad. Díky tomu je sedačka dostatečně komfortní i pro delší cesty. Vyšší bočnice v oblasti stehen a tvar v sedací oblasti zabraňují tzv. "submarine" efektu, při kterém má během nehody a prudkého brždění lidské tělo tendence sklouzávat dolů a vpřed.
Pokročilé materiály a technologie výroby
S neustálým vývojem použitých materiálů a optimalizace výroby díky použití nejmodernějších technologií bylo možné zvýšit tuhost jádra skořepiny o celých 15% oproti předchozí generaci sedačky ZETA. Pro přesné tvarování čalounění, které zajišťuje komfort a boční vedení je nově využívána uretanová formovaná pěna. Finální čalounění je pak z materiálů, které omezují hoření.
LOW MAX system nově v sérii ZETA
Série ZETA nově převzala jedinečnou technologii LOW MAX, díky které je dosaženo nižšího posezu. Sedačka díky tomu získává kompaktnější rozměr a je použitelnější i ve stísněnějších interiérech vozů. Cílem je střed sedačky co nejvíce přiblížit středu ovládání vozu. To je při běžném tvaru sedačky komplikované, ale s LOW MAX systémem lze této pozice dosáhnout u výrazně většího počtu vozidel.

Samotná sportovní nebo závodní sedačka není sama o sobě připravena pro instalaci do konkrétního vozu. Aby bylo možné sedačku použít do více typů aut, je sama o sobě vyrobena jako univerzální díl, který je nutné doplnit minimálně o adaptér do konkrétního vozu. Seznam potřebných dílů se odvíjí od konstrukce sedačky a pozici montážních bodů na ní.
Některé sedačky jsou dodávány s již integrovanými bočními držáky (např. RECARO Sportster CS, BRIDE Stradia III, BRIDE Gias III apod.). K takovým sedačkám z hlediska instalace přistupujeme jako k sedačkám se spodním uchycením. POZOR: Vzhledem k tomu, že mají tyto sedačky skořepinovou konstrukci, může jejich dno zasahovat pod dosedací úroveň bočních adaptérů. V takovém případě se automaticky počítá s instalací pojezdu, případně je nutné sedačky doplnit o vymezovací podložky tak, aby se dno sedačky nedostalo do konfliktu s montážní konzolí nebo podlahou vozu.
CO DĚLAT, KDYŽ PRO VÁŠ VŮZ NEEXISTUJÍ MONTÁŽNÍ KONZOLE?
Pokud jste v naší nabídce nenašli montážní konzole, nezoufejte. V první řadě nás kontaktujte, protože nabídka konzolí se neustále vyvíjí. Zpravidla máme také možnost dodat konzole od výrobců, které nemáme ve standardní nabídce. Pokud bychom ani tak nenašli konzole pro váš vůz, nezbývá než montážní adaptér nechat vyrobit. Nejedná se zpravidla konstrukčně o složitý díl a s jeho výrobou by si profesionální kovoobráběcí dílna měla poradit.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.