| Nyní zvolená varianta: | |
|
kód: HB1GSF velikost: standard (M) barva: Gradation logo dostupnost: Skladem 2 ks |
Cena 27 599 Kč s DPH |
| Další varianty: | |
|
kód: HC1GSF velikost: wide (L) barva: Gradation logo dostupnost: Skladem 3 ks |
Cena 29 756 Kč s DPH |
|
kód: HB1ASF velikost: standard (M) barva: černá dostupnost: na dotaz |
Cena 37 483 Kč s DPH |
|
kód: HC1ASF velikost: wide (L) barva: černá dostupnost: na dotaz |
Cena 39 879 Kč s DPH |
|
kód: HB1BSF velikost: standard (M) barva: červená dostupnost: na dotaz |
Cena 37 483 Kč s DPH |
|
kód: HC1BSF velikost: wide (L) barva: červená dostupnost: na dotaz |
Cena 39 879 Kč s DPH |
Závodní skořepinová sedačka BRIDE ZIEG IV se skořepinou ze skelných vláken a stříbrným metalickým lakováním. Sedačka má homologaci FIA dle standardu 8855-1999 a průvlaky pro použití 4, 5 i 6bodových pásů. BRIDE ZIEG IV nově využívá LOW MAX systém pro snížení pozice jezdce.Celý popis
Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.
Závodní sedačka BRIDE ZIEG IV Wide je ideální skořepinovou sedačkou pro okruhové použití. Má hluboký posez díky použité technologii LOW MAX patentované firmou BRIDE a opěradlo má oblý tvar pro dokonalé obejmutí jezdce a snížení pozice hlavy a očí.
Skořepinová sedačka BRIDE ZIEG IV je nabízena ve dvou velikostech, aby pokryla potřeby jezdců s rozdílnými typy postavy. Nově integrovaný systém LOW MAX napomáhá snížené pozici jezdce a přiblížení středu posezu ke středu ovládání vozu. Tvar skořepiny vychází z poznatků reálných závodních jezdců a mnoha zkušeností z profesionálního motorsportu. Připomíná skořápku vejce a jezdce během jízdy obepíná a drží jeho tělo pevně i při vysokých hodnotách přetížení.
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI:


BRIDE ZIEG ve své aktuální verzi ZIEG IV používá prvky jako LOW MAX system pro snížení posezu (díky kterému je sedačka použitelná i ve stísněnějším interiéru) nebo velké průvlaky pro bezpečnostní pásy.
Nízký posez ideální pro okruhové a sportovní jízdy
ZIEG IV úspěšně adaptoval patentovaný systém LOW MAX pro nízkou pozici jezdce. V kombinaci se zaobleným tvarem opěradla poskytuje dokonalou oporu při okruhovém a sportovním využití a to i při vysokých hodnotách přetížení.

Design skořepiny a boční vedení
Nově tvarované jádro skořepiny spolu s vertikálně děleným polštářem čalounění zlepšují komfort od opěrky hlavy přes ramena až po spodní oblast zad. Díky tomu je sedačka dostatečně komfortní i pro delší cesty. Vyšší bočnice v oblasti stehen a tvar v sedací oblasti zabraňují tzv. "submarine" efektu, při kterém má během nehody a prudkého brždění lidské tělo tendence sklouzávat dolů a vpřed.
Pokročilé materiály a technologie výroby
S neustálým vývojem použitých materiálů a optimalizace výroby díky použití nejmodernějších technologií bylo možné zvýšit tuhost jádra skořepiny o celých 15% oproti předchozí generaci sedačky ZIEG. Pro přesné tvarování čalounění, které zajišťuje komfort a boční vedení je nově využívána uretanová formovaná pěna. Finální čalounění je pak z materiálů, které omezují hoření.
LOW MAX system nově v sérii ZIEG
Série ZIEG převzala jedinečnou technologii LOW MAX, díky které je dosaženo nižšího posezu. Sedačka díky tomu získává kompaktnější rozměr a je použitelnější i ve stísněnějších interiérech vozů. Cílem je střed sedačky co nejvíce přiblížit středu ovládání vozu. To je při běžném tvaru sedačky komplikované, ale s LOW MAX systémem lze této pozice dosáhnout u výrazně většího počtu vozidel.
Velké průvlaky na bezpečnostní pásy
Velké průvlaky na bezpečnostní pásy byly poprvé použity u sedaček ZETA III Plus a série XERO a nyní použity i pro sérii ZIEG. Díky tomu se sedačka dokáže přizpůsobit široké nabídce bezpečnostních pásů a ochranných prvků krční páteře FHR/HANS.

Samotná sportovní nebo závodní sedačka není sama o sobě připravena pro instalaci do konkrétního vozu. Aby bylo možné sedačku použít do více typů aut, je sama o sobě vyrobena jako univerzální díl, který je nutné doplnit minimálně o adaptér do konkrétního vozu. Seznam potřebných dílů se odvíjí od konstrukce sedačky a pozici montážních bodů na ní.
Některé sedačky jsou dodávány s již integrovanými bočními držáky (např. RECARO Sportster CS, BRIDE Stradia III, BRIDE Gias III apod.). K takovým sedačkám z hlediska instalace přistupujeme jako k sedačkám se spodním uchycením. POZOR: Vzhledem k tomu, že mají tyto sedačky skořepinovou konstrukci, může jejich dno zasahovat pod dosedací úroveň bočních adaptérů. V takovém případě se automaticky počítá s instalací pojezdu, případně je nutné sedačky doplnit o vymezovací podložky tak, aby se dno sedačky nedostalo do konfliktu s montážní konzolí nebo podlahou vozu.
CO DĚLAT, KDYŽ PRO VÁŠ VŮZ NEEXISTUJÍ MONTÁŽNÍ KONZOLE?
Pokud jste v naší nabídce nenašli montážní konzole, nezoufejte. V první řadě nás kontaktujte, protože nabídka konzolí se neustále vyvíjí. Zpravidla máme také možnost dodat konzole od výrobců, které nemáme ve standardní nabídce. Pokud bychom ani tak nenašli konzole pro váš vůz, nezbývá než montážní adaptér nechat vyrobit. Nejedná se zpravidla konstrukčně o složitý díl a s jeho výrobou by si profesionální kovoobráběcí dílna měla poradit.
NAŠE SPOLEČNOST ESCAPE6 JE PŘÍMÝM DOVOZCEM SEDAČEK BRIDE Z JAPONSKA DO ČR A GARANTUJEME 100% ORIGINALITU NÁMI NABÍZENÝCH SEDAČEK BRIDE.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.