Karbonový kit sání Forge Motorsport včetně silikonové sací hadice pro motory BMW B58 použité v modelech série F (M140i, M240i, M340i, M440i, 40i).Celý popis
Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.
Toto sání Forge Motorsport nahrazuje originální OEM díly s označením: 13718601678, 13718605164, 13718601682.

Samotný motor B58 od BMW je mistrovské dílo. Má dostatek výkonu s obrovským potenciálem pro jeho navýšení a skvělý zvuk, který lze sáním Forge Motorsport posunout ještě dále. Analýza továrního airboxu BMW ukázala, že je zde velký prostor pro optimalizaci a Forge Motorsport se rozhodl vylepšit všechny jeho aspekty.
Základem sání je rozměrný sportovní filtr s velkou filtrační plochou, vynikající filtrační schopností a přitom větší průchodností než v případě originálního filtru. Jeho pozice pak byla navržena za použití softwaru SolidWorks CAD a testována pomocí prototypů vyrobených pomocí 3D tisku. Bylo tak optimalizováno proudění vzduchu k filtru a přes něj pak dále do motoru.
Dalším důležitým dílem je sací silikonová hadice, kterou Forge Motorsport představil již dříve a je možné ji objednat i samostatně (FMINLH25). Ta kompletně nahrazuje originální plastovou trubku, která má na sobě navíc protihlukový rezonátor a harmonikovou pružnou část, které ale tlumí zvukový projev a narušují přímé proudění vzduchu do sání.
Použitá silikonová sací hadice (samostatně nabízená pod kódem FMINLH25) je z 5vrstvého tkaninou zesíleného silikonu. Na straně sání má zvětšený průměr z 85 na 90 mm a napomáhá zesílení zvukového projevu. Tato hadice kompletně nahrazuje originální plastovou trubku včetně zvuk potlačujícího rezonátoru.

Testování probíhalo na dynamometru VTEC 4 v britské společnosti Performance Remap v Gloucesteru. Nasbírané informace a výsledky měření jsou velmi přesvědčivé i s ohledem na velmi dostupnou cenu a snadnou instalaci sání, ze kterého se tak stává velmi zajímavá úprava pro majitele vozů BMW. Na grafu z měření lze vidět nárůst výkonu o 11 koní již od 2500 otáček a na vrcholu spektra otáček byl pak naměřen nárůst krouticího momentu 19 Nm. Testovaný vůz BMW M140i byl až na panelový filtr Pipercross zcela sériový.

Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.